Ilmainen toimitus yli 50 € ostoksille! 90 päivän palautusoikeus

Milloin on viimeinen tilauspäivä ennen joulua?

Viimeinen tilauksen päivä ennen joulua on:

Posti 12.12.
DHL Express 19.12. ennen klo 12

Tietoa toimituksista

Hyväksytyt tilaukset lähetetään tavallisesti 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä verkkosivuillamme paitsi viikonloppuisin ja yleisinä vapaapäivinä, jolloin emme tavallisesti työskentele.

Toimituskulut

Tarjoamme tällä hetkellä seuraavat kolme toimitusvaihtoehtoa tilauksesi toimittamiseksi sinulle. Huomioithan, että rahdinkuljettajamme eivät vaadi toimituksen yhteydessä ylimääräisiä ALV- tai tullimaksuja.

  • Ilmainen toimitus*
  • Posti Seuranta 5,95 €
  • DHL Express 9,99 

*Huomaa: Jotta saat ilmaisen toimituksen, sinun on täytettävä tilauksen vähimmäisarvo 50 puntaa. Jos tilauksesi jää alle tämän summan, maksu on 3,95 puntaa

Toimituksen kesto
Varastossa olevien tuotteidemme tavallinen toimitusaika on 5–10 arkipäivää.

Tietoa pikatoimituksesta

DHL Express
Tällöin saat pakettisi jo 1–3 arkipäivässä. 

 

Missä on minun tilaukseni?
Normaalitoimitus kestää yleensä 5-10 työpäivää, mutta joissain tapauksissa se voi olla hieman pidempi. Toivomme, että voit olla hieman kärsivällinen, jos kohtaat pienen viiveen, pieniä viiveitä tapahtuu useista syistä, jotka eivät ole meidän hallinnassamme.

Milloin pakettini saapuu?

Mikäli tilasit ennen klo 11.00 jonakin arkipäivänä, lähetämme tilauksesi samana päivänä! Pakettisi pitäisi perillä 5-10 työpäivän kuluessa. Katso "Lompakkoshop-tilaus lähetetty" -sähköpostistasi, oletko saanut pakettisi seurantanumeron.

Jos sait seurantanumerosi, katso kuinka Track & Trace toimii nähdäksesi tarkalleen missä pakettisi on ja mikä saattaa aiheuttaa viivästyksen.

Jos et saanut seurantanumeroa, se johtuu siitä, että tilauksesi lähetettiin tavallisena postina sen pienen koon ja arvon vuoksi. Mutta ole kärsivällinen! Se tulee todennäköisesti pian.
On erittäin harvinaista, että meillä on ongelmia puuttuvien pakettien kanssa.

JOS SE EI OLE SAAPUNUT 10 TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN, NOUDATA NÄITÄ VAIHEITA:

  1. Tarkista tilausvahvistussähköpostisi ja katso tarkka osoite, johon lähetimme tilauksesi. Onko osoite 100% oikein?
  2. Varmista, että nimesi näkyy postilaatikossasi, se on erittäin tärkeää! Muuten posti ei toisinaan toimita pakettia.
  3. Ota yhteyttä ja kerro meille, jos postilaatikossasi on ongelmia osoitteesi tai nimesi kanssa. Mahtava asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua ja lähettää sinulle heti uuden korvaavan paketin!
  4. Aloitamme tutkinnan kadonneesta paketista, yleensä joku posti löytää sen väärästä laatikosta tai väärästä kulmasta ja se palautetaan meille.

Kiitos kärsivällisyydestänne!

 

Kuinka voin seurata ja jäljittää tilaustani?

Tarkista "Lompakkoshop Order lähetetty" sähköpostisi, jos seurantanumerosi alkaa kirjaimilla LY, tilauksesi on täysin jäljitettävissä täällä. Jos et löydä seurantanumeroa tai jos seurantakoodisi alkaa QU:lla, se johtuu siitä, että tilauksesi lähetettiin postitse sen pienen koon vuoksi ja se on vain osittain seurattavissa täältä

DHL Express -seuranta

Sinun pitäisi pystyä näkemään seurantatiedot muutaman tunnin sisällä.
Jos sinulla on DHL-seurantanumerosi, voit seurata sitä täältä: Dhl.com/tracking